دکتر-رامین-صادقی-متخصص-پزشکی-هسته-ای

دکتر رامین صادقی

دکتر رامین صادقی در دبیرستان استعدادهای درخشان مدرک دیپلم خود را دریافت نموده و سپس با رتبه ی 1 کنکور تجربی در سال 1371 وارد رشته ی پزشکی شدند. ایشان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به اخذ مدرک پزشکی عمومی شدند. و سپس بدون فاصله در دانشگاه علوم پزشکی تهران وارد رشته ی تخصصی پزشکی هسته ای شدند. همچنین تحصیلات تکمیلی پزشکی هسته ای را به پایان رسانیدند و هم اکنون فوق تخصص پزشکی هسته ای می باشند.

    افتخارات و امتیازات:

  • برنده هفدهمین جشنواره پژوهش و فناوری صادر شده توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دی ماه سال 1395 صادر شده توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی مشهد.

جشنواره سالانه پژوهش و فناوری به منظور تشویق پیشرفت علم و فناوری در ایران توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

این جشنواره مهمترین رقابت علمی در بین محققان و دانشمندان ایرانی است. جشنواره سالانه پژوهش و فناوری به منظور تشویق پیشرفت علم و فناوری در ایران توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود. این جشنواره مهم ترین مسابقه علمی در بین محققان و دانشمندان ایرانی است.…اطلاعات بیشتر

  • برنده بیستمین جشنواره پژوهشی رازی، در رشته علوم بالینی در رتبه دوم. صادر شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران دی 1393 مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی مشهد.

این جشنواره مهم ترین مسابقه علوم پزشکی در بین پژوهشگران پزشکی ایران است. جشنواره سالانه پژوهشی علوم پزشکی رازی رویدادی برای تشویق نوآوری و پژوهش در علوم پزشکی ایران است. این جشنواره در سال 1374 به نام رازی پزشک، شیمی‌دان، داروساز و فیلسوف بزرگ ایرانی که در قرن نهم هجری قمری می‌زیست، تأسیس شد و این جشنواره مهم‌ترین مسابقه علوم پزشکی در بین محققان پزشکی ایران است.

  • رتبه اول کنکور سراسری رتبه اول کنکور سراسری
  • دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد از سال 2013 تا کنون.
  • مدیر منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از سال 2016 تا 2018.

 مدیریت منابع علمی زیرمجموعه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

این واحد مسئولیت کتابخانه مرکزی، واحد انتشارات، کتابفروشی ها، واحد علم سنجی و مجلات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را بر عهده دارد. مدیریت منابع علمی زیرمجموعه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد است. این واحد مسئولیت کتابخانه مرکزی، واحد انتشارات، کتابفروشی ها، واحد علم سنجی و مجلات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را بر عهده دارد.

  • دانشیار پزشکی هسته ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد.

رزومه (CV) دکتر صادقی: دریافت فایل

  • به اشتراک بگذارید:

0 دیدگاه کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید